MusicPromoOnly.com - Get The EXPOSURE You Deserve from $9.95

Results 1 to 4 of 4

{New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest"

This is the discussion of {New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest" within the Producer: Homemade Beats forum on CrazyPellas.net; So FunkVolume is doing this contest where they put out an acapella and producers make a beat around it I rarely do dirty south type ...
  1. #1
    Registered User pgathriller's Avatar
    Join Date
    03 Mar 2011
    Location
    Bay Area
    Posts
    265

    Icon5 {New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest"

    Remove This Ad
    So FunkVolume is doing this contest where they put out an acapella and producers make a beat around it

    I rarely do dirty south type beats but it's the only thing that could work for the acapella so here's what I came up with:

    The Original Song:



    My Beat:




    Beat With Acapella:
    Last edited by pgathriller; 25-07-2012 at 7:06 PM.

  2. #2
    Kentucky's Elite
    Elite Producer
    Tucky Ent.'s Avatar
    Join Date
    26 Jun 2008
    Location
    Brooksville, Kentucky, United States
    Age
    30
    Posts
    1,429

    Default Re: {New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest"

    HAHAHA I LIKE WHAT YOU DID WHEN HE SAID HE WAS GONNA STICK IT IN HER ASS LIKE...... THAT SHIT WAS GOLDEN. I'M FEELIN IT. THIS AIN'T BAD WENT REAL WELL TOGETHER. i MIGHT HAVE TO GET IN ON THIS CONTEST IF IT'S STILL OPEN.

    DO ME A FAVOR IF YOU WANT. GO OVER TO MY THREAD AND LEMME KNOW WHAT YOU THINK OF MY SHIT MAN. I'D APPRECIATE IT
    Friday drug music

  3. #3
    Registered User pgathriller's Avatar
    Join Date
    03 Mar 2011
    Location
    Bay Area
    Posts
    265

    Default Re: {New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest"

    Quote Originally Posted by Tucky Ent. View Post
    HAHAHA I LIKE WHAT YOU DID WHEN HE SAID HE WAS GONNA STICK IT IN HER ASS LIKE...... THAT SHIT WAS GOLDEN. I'M FEELIN IT. THIS AIN'T BAD WENT REAL WELL TOGETHER. i MIGHT HAVE TO GET IN ON THIS CONTEST IF IT'S STILL OPEN.

    DO ME A FAVOR IF YOU WANT. GO OVER TO MY THREAD AND LEMME KNOW WHAT YOU THINK OF MY SHIT MAN. I'D APPRECIATE IT
    Friday drug music

    thanks for the feed man -- my bad on the late reply but I got you back

    the contest was wack man; turned out in order to get people to vote for you, you had to get them to add some app on facebook/twitter in order to cast their vote so I didn't even try cause I don't want to ask people to add some shitty app they're only going to use one time but it fun making the beat just cause I rarely do southern beats, especially trap, so it was a fun experiment

  4. #4
    Kentucky's Elite
    Elite Producer
    Tucky Ent.'s Avatar
    Join Date
    26 Jun 2008
    Location
    Brooksville, Kentucky, United States
    Age
    30
    Posts
    1,429

    Default Re: {New Beat} My Entry For FunkVolume's "Don't Funk Up Our Lyrics Producer Contest"

    yeah, I realized after I posted that, that the contest was already over. it would have been straight though if they were gonna use those remixes for something you know. but its' really just to get people to check your shit out and add new fans and shit.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us