Results 1 to 8 of 8

Thread: Your most embarassing moments - the official thread part 1

  1. #1
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Your most embarassing moments - the official thread part 1

    This thread is to air out the most embarassing shit thats happened to you, wether you was drunk. high, being a dumb shit or just not being on the ball, imma start it off, and I want anyone who reads this thread to add in, I notice a lot of peeps on this site like to read and get amusement without throwing there 2 cents in, and I think yall either scared or bitches, and let me tell ya aint much difference between the 2.




    Allright, so I was 18 right, and I just started learning about the devil that we call "having a job" and I was working afternoon shift at this sawmill in town, you know piling lumber, stacking wood, whatever the fuck. Anyways, ill skip to the embarassing part of it all, I had just finished work and was back at my crib having a shower, you know washing that working man sweat off my nuts, ya feel me, when my gf at the time hollers to me that she was there. Well me being a numbfuck 18 year old I decide I would be a idiot and suprise here see, so I took a bunch of shampoo and made myself a shampoo mohawk and I walk out into my living room (around the corner from my bathroom) with nothing on but a shampoo mohawk and my birthday suit, to see her mother, sister and grandmother staring at me like I was some putrid shit....... true fuckin story, and I got a whole lot more to share.



    what yall got? air it out, we all friends,,,,,


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  2. #2
    Livin the Atheist life Cesare Borgia's Avatar
    Join Date
    29 Nov 2004
    Location
    Westcoast USA
    Age
    33
    Posts
    5,930

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    thats pretty bad

    A while back i was trying to be cool by acting like i wasent as drunk as i was and telling everybody i wassent even buzzed, soon as the words came out my mouth i fell of the real high porch and into the rose bushes.

    I still catch shit over that even though it was years ago.

  3. #3
    Droit au but M2L's Avatar
    Join Date
    08 Feb 2005
    Location
    UK
    Posts
    1,645

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    same as p_d83, got out of bath when someone knocked on door

    one of my boys opened the door and i presumed it was my girlfriend so jumped out, it was her friends

    never gonna live that down

  4. #4
    Gold Seller Nubbsta's Avatar
    Join Date
    07 Apr 2006
    Location
    Auckland, New Zealand
    Posts
    277

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    When I was high school, our basketball team went to the regional champs. After our last game, we were warming down, so I thought I'd go up for a dunk. On the way up, I was deciding whether or not to hang on the rim. By the time I dunked it, I was still in mid-thought, my hand slipped off the rim and I fell flat on my back in front of my coach, one of the organisers and the 200 or so people that were still there watching....

  5. #5

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    this one time at band camp... lol

    nah i guess the most embarassing moment for me was realizing i was a drug addict... and having to explain my pst actions over the years were from the numerous drugs i was on... half of my family still shames me on that

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  6. #6

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    in grade 3 i pissed my pants halfway too the bathroom and didnt know wat to do so foolishly i walked back to my class lol....there are some people i kno who styll remember that.........damn lol

  7. #7
    Livin the Atheist life Cesare Borgia's Avatar
    Join Date
    29 Nov 2004
    Location
    Westcoast USA
    Age
    33
    Posts
    5,930

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    this aint realy embarassing but its still funny so ill share it.

    I was pretty gone of some weed id smoked at my homegirls house and on the way back to my cousins i was holding up traffic for probably a half mile riding in the middle of the street on my bike thinking i was on the sidewalk, i diddent even notice till they started honking at me.

    When i smoke i can only concentrate on one thing at a time and staying upright on my bike was that one thing.

  8. #8

    Default Re: Your most embarassing moments - the official thread part 1

    lmao that wudda been so funny ta see

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us