Results 1 to 9 of 9

Thread: whats up everyone

  1. #1

    Default whats up everyone

    anyone got plans this weekend?

  2. #2

    Default Re: whats up everyone

    thought id chec out the race... supposed to be an all day beer guzzling, tit flashin, well you know... lol... a bunch of cars are supposed to be destroyed (its supposed to be a destruction derby)... but i dunno... i guess its all up to the misses... man that sux!

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  3. #3
    Administrator Crazy Pellas's Avatar
    Join Date
    25 Nov 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    29
    Posts
    24,136

    Default Re: whats up everyone

    this friday i'm going to the town to hit a few clubs and pubs with a few college mates
    Iain Meddicks
    Founder of CrazyPellas / SendBeatsTo - Track what happens with your beats after you've sent them.

    Send me a message if you have any questions, or suggestions =]

    Like Us on Facebook / Follow Us on Twitter


    Official BlackWallStreet and Nu Jerzey Devil Gear

  4. #4

    Default Re: whats up everyone

    marcos u gotta make better posts than this if ur actually gonna become with this site lol this my boy he introduced me to this site even tho he never used it. i saw silent hill and was gonna tp.. but my friend ditched me.

  5. #5
    Droit au but M2L's Avatar
    Join Date
    08 Feb 2005
    Location
    UK
    Posts
    1,645

    Default Re: whats up everyone

    this weekend???

    ummmm going record hunting i think

    prob got a footy match on the sunday fuck knows though

  6. #6

    Default Re: whats up everyone

    Gettin' fuuuuuuuuucked up. This weekend is my homeboy's birthday and we're throwing him a party. We're getting a keg, some handles of vodka, rum, and such.

  7. #7

    Default Re: whats up everyone

    Make some instrumentals or sleep it all away.

  8. #8
    Livin the Atheist life Cesare Borgia's Avatar
    Join Date
    29 Nov 2004
    Location
    Westcoast USA
    Age
    33
    Posts
    5,930

    Default Re: whats up everyone

    Done did my plans, got ficked up and had a godd time and just got home, icehouse ans 151 all all the way untill an motherfucker cany see strauhht, who else wad a part of it?

  9. #9
    Droit au but M2L's Avatar
    Join Date
    08 Feb 2005
    Location
    UK
    Posts
    1,645

    Default Re: whats up everyone

    lol you were very drunk last night, you were cyber-slurring in the shoutbox aswell

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us