Results 1 to 11 of 11

Thread: What kind of computer do you have?

  1. #1

    Default What kind of computer do you have?

    Just wondering how many people are using dells, compaqs, macs n so forth...

    Currently I am using a Compaq Presario... want a mac but that will come later this summer after my fines :thumbup:

    u?

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  2. #2
    Gold Seller Nubbsta's Avatar
    Join Date
    07 Apr 2006
    Location
    Auckland, New Zealand
    Posts
    277

    Default Re: What kind of computer do you have?

    I'm currently using a toshiba laptop, my PC is fried, lol

  3. #3
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: What kind of computer do you have?

    I got a compaq presario 2100 laptop, and a Mac g4 laptop, and a HP desktop

    gyeah


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  4. #4
    Silent Productions ThugLife's Avatar
    Join Date
    06 Dec 2004
    Location
    Vancouver, Canada
    Age
    29
    Posts
    3,727

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Custom Built PC
    Intel P4 3.0 Ghz Hyperthreadin
    1 gig RAM
    410 gig HD
    (2)128MB Radeon vidcard with tuner
    Media Center Edition

    need a better soundcard tho

  5. #5

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Quote Originally Posted by Nubbsta
    I'm currently using a toshiba laptop, my PC is fried, lol
    lol

    dayum dead u got some shit uh shit huh haha

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  6. #6
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Quote Originally Posted by wunthugspassion
    lol

    dayum dead u got some shit uh shit huh haha

    I dont got the toshiba son, you quoted the wrong dude son

    lol


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  7. #7
    Registered User Deniru-Kun's Avatar
    Join Date
    28 Nov 2004
    Location
    VanCity
    Age
    29
    Posts
    853

    Default Re: What kind of computer do you have?

    mynes a custom one too

    64- bit AMD Sempron @ 2.3 GHz
    512 dual channel DDRRAM
    300 gig HDD
    128 ATi Radeon Vid Card With S-Video Output
    Seperate TV tuner card
    Creative Sound Blaster Live 24- Bit 5.1 surround sound card
    Some 7.1 Surround Sound sound card (on the motherboard)

    yo thuglife... u want my 5.1??

    A recent study shows that 92% of all teenagers have turned emo. Put this in your profile if you're one of the 8% who stayed gangsta as shit.

  8. #8

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Quote Originally Posted by presumed_dead1983
    I dont got the toshiba son, you quoted the wrong dude son

    lol
    nah i was laughing at nubbsta (sorry dude that sux tho)

    i was sayin u got 3 comps. u should network em somehow :thumbup:

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  9. #9
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: What kind of computer do you have?

    no problem


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  10. #10

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Quote Originally Posted by presumed_dead1983
    no problem
    no problem? ...

    i said you should network em somehow lol...

    like connect all the hard drives together that would be cool :D

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  11. #11
    Gold Seller Nubbsta's Avatar
    Join Date
    07 Apr 2006
    Location
    Auckland, New Zealand
    Posts
    277

    Default Re: What kind of computer do you have?

    Quote Originally Posted by wunthugspassion
    nah i was laughing at nubbsta (sorry dude that sux tho)
    What's wrong with my laptop *shakes fist* lol

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us