Results 1 to 8 of 8

Thread: Am I wrong?

  1. #1
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Am I wrong?

    Today i have decided to seperate the Teamstaz from Sky Scrapa our newest edition. It isn't because he did anything to me or anybody in the crew it was his lack of following directions.

    Basically I have huge problem with his quality it doesn't sound crispy to me and he continues to rush out audios mixtapes and albums without getting the proper things to insure perfect crispy quality

    I cannot have my crew and lable name stand behind something that I dont agree with or even signed off on as the President of my company.

    He read my contract and he knows what i wanted from him. I dont mind that he has songs online but 92? and i dont mind that he is cocky and feels as tho he knows a lot about what he is doing as an artist but i have been doing this nearly 12 years that is more then half of his LIFE and he still continues to do him. Him left a message on my voice mail about a album coming out today that I had no idea he was working on. So I had to let us go our seperate ways because he wasn't acting like he was apart of the family

    he only calls me or ims me when he needs something like a album graphic tshirts or something so what do yall think was i wrong?

  2. #2

    Default Re: Am I wrong?

    not if he doesnt follow the contract. did he sign one? 92 online songs is a lot... especially if he isnt up to par with "family" recordings... come to think of it no u wasnt wrong... he knew what you expected when he stepped in and what you wanted him to offer... as president you have the right to make the call... if you dont feel as though his performance has been satisfactory hell naw u aint wrong...

    just my two cents

    in my opinion you was right

    oh and when u gonna send me everything u want for your album cover?

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  3. #3
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Am I wrong?

    give me your e-mail address and i will send it to u

    and no he didn't sign it but he still decided to get down with the rules

  4. #4
    x marks the spot EXODUS's Avatar
    Join Date
    30 Nov 2004
    Posts
    2,590

    Default Re: Am I wrong?

    nope.

    you can't have the teamstaz without the team. [sorry, couldn't help myself]

    your role as president obligates you to do what's best for the company, and if you got someone who ain't being a team player, it's better that you fix the prob from now rather than later.

    btw did he at least big up the teamstaz or put any guest appearances by them on the album?

  5. #5

    [img][/img]

    "Problems are the price you pay for progress."

  6. #6
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Am I wrong?

    he was gonna be on like 2 songs i did shit wit crackpipe and the pictures are sent

  7. #7
    Droit au but M2L's Avatar
    Join Date
    08 Feb 2005
    Location
    UK
    Posts
    1,645

    Default Re: Am I wrong?

    long as u explained to him then theres no way u could be wrong get me

  8. #8
    Livin the Atheist life Cesare Borgia's Avatar
    Join Date
    29 Nov 2004
    Location
    Westcoast USA
    Age
    33
    Posts
    5,930

    Default Re: Am I wrong?

    U gotta do whats best in the long run, you get what you expect or nothing at all, that means, if he dont do as hes told then he dont do shit period.

    Just my opinion.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us