Results 1 to 8 of 8

Thread: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

  1. #1
    SUPER PRODUCER
    Elite Producer
    Orygidalbeatz's Avatar
    Join Date
    08 Jun 2007
    Location
    The First State
    Posts
    1,467

    Icon10 "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    Sup CP world? Been alil busy, so ive been tryin to feedback alot of yall. But Here go a jawn i did a while back but didnt post. Got lots of new shit comin also, so& hope yall pick up the vibe. Thx 100

  2. #2

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    Blend was on point, but the track wasn't hard enough for M.O.P. (MY OPINION) overall excellent post! I wish they will put out some new M.O.P. THE WORLD NEED THAT!!!!!




    http://stretchnyc.blogspot.com/

    I like rainy days..because not only is my day messed up... so is everyone elses!

  3. #3
    Moderator DoubleCash's Avatar
    Join Date
    28 Sep 2008
    Location
    Russia,Kazan
    Posts
    1,661

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    nice hip hop playa
    all on point, nothing bad to say
    i don't like that the intro and track are separated, i mean, after the end of intro there're 1-2 seconds before starting the track. will be better to fix it like the whole track with smooth transaction, but its not a bad mistake fa sure.

  4. #4
    AUDIO REDUX Dj Excrucial's Avatar
    Join Date
    15 May 2007
    Location
    California
    Age
    27
    Posts
    2,159

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    yup yup an orygidal classic. On point. really like the little beat drop in the beginning of the second verse and third verse, and hook goes very well with the beat

    keep it up!

  5. #5
    Registered User Da Villain's Avatar
    Join Date
    06 Apr 2009
    Location
    Portland, OR
    Posts
    103

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    Yah This Track Was Great Man
    And The World Does Need Some New M.O.P

  6. #6
    =UK'S FINEST=
    Elite DJ
    Styly's Avatar
    Join Date
    18 Jun 2008
    Location
    Manchester
    Age
    36
    Posts
    1,077

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    i liked it man.. funky ass beat haha
    i kinda agree with desi.. a harder beat would'v suited vocals better but hey, that'd be too easy

  7. #7
    ITS ALL ABOUT THE "U"
    DJ of the Year
    DJ SHAWNE's Avatar
    Join Date
    04 Oct 2007
    Location
    Raleigh, North Carolina
    Posts
    2,426

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    sup fam...haha chea thats wasup like what u did with the remix playa, cant really say anything bad about being im definately vibe'n with it, very nice beat with the pella, could have come a lil bit harder on the track but overall its an O classic fa sho, so big ups fam on the remix shit was on point, ite will look for the new jawns and my new drops lol (jkn), peace playa!!!

  8. #8
    Registered User DJ_GrzzlyGrills's Avatar
    Join Date
    12 Apr 2010
    Location
    Burgh
    Age
    29
    Posts
    239

    Default Re: "WOLVES" (DrEaMtRaKz ReMiX) Krumbsnatcha ft. M.O.P.

    damn orygidal, definately a perfect mix right here. Cant say anything bad about it. good work.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us