Results 1 to 15 of 15

Thread: Ridin Rimz Remix

  1. #1

    Default Ridin Rimz Remix

    GreenTree Productions

    this is a remix to dem franchise boyz ridin rims.....i did it yesterday when i had a free hour. Let me know what yall think of it. i'd like some feedback



    I also got two other tracks SICK N TIRED and I-75 http://www.crazypellas.net/audio-82/...-i-75-a-36291/
    that could always use feedback too thanks yalll

  2. #2
    FREE AS A BIRD BITCH!!!!! youngkidd's Avatar
    Join Date
    13 Jan 2007
    Location
    Pittsburgh, Pa
    Age
    26
    Posts
    1,615

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    hot mix sound real good except on the chorus is a little off at parts but this is still hot 9/10
    ^^^NEW!!!!! [2010]^^^
    ITS YOUNGKIDD U SMUCC
    -----------------------------------
    [412] I Hold It Down 4 Clipzburgh, Pistolvania [412]
    [07-04, 19:54] A. Woods: who needs school if you can rap

  3. #3

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    Quote Originally Posted by youngkidd View Post
    hot mix sound real good except on the chorus is a little off at parts but this is still hot 9/10
    thanks man i appriciate it...i don't know what happened. it sounded alright for the first verse, then it seemed like the rest was fucked up sounding...i don't know why part of it turned out differently. maybe the way my keyboard was set or maybe i had the wrong tempo...i have a hard time figuring em out

  4. #4
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    yeah that shit was hot man, you got skills, keep making these bangers and pm me when they drop ill keep checkin em out


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  5. #5

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    Quote Originally Posted by PDP View Post
    yeah that shit was hot man, you got skills, keep making these bangers and pm me when they drop ill keep checkin em out

    thanks man ill definitely have more stuff coming....in the audio section i got two tracks posted that aren't remixes they're tracks with my boy DA GENERAL here in jacksonville

    again thanks for coming by man

  6. #6
    Elite DJ Djreko's Avatar
    Join Date
    12 Nov 2007
    Location
    Jordan
    Age
    28
    Posts
    399

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    hot shit , beat iz dop .. keep it up .
    <---Dj Reko On Da Mix--->


  7. #7

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    Quote Originally Posted by Djreko View Post
    hot shit , beat iz dop .. keep it up .
    yo priciate that man!

  8. #8

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    Quote Originally Posted by youngkidd View Post
    hot mix sound real good except on the chorus is a little off at parts but this is still hot 9/10
    I agree.
    For the HOTTEST Remixes check out
    www.facebook.com/djmikeymike007

  9. #9
    Registered User tahill79's Avatar
    Join Date
    10 Jan 2006
    Location
    OHIO
    Age
    37
    Posts
    73

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    love tha beat but cant stand dem franchise boys. sounds hot tho keep that shit commn playa

  10. #10

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    yo this was hot bro but u gotta fix the chorus part cause it gets off beat

  11. #11

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    Quote Originally Posted by djblankito View Post
    yo this was hot bro but u gotta fix the chorus part cause it gets off beat

    thanks man. im not sure how to get it. i downloaded the acapella online, threw it in my NNXT sampler in reason and it seemed to get off towards the ends of the hooks....the first hook sounds good but it gets off....im not sure how to correct it. i was just messin around with this anyway. im not much of a dfb fan

  12. #12

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    i like it..sounds prettyy nice..=] keep it up and do ya damn thang homie.!!

  13. #13
    Registered User acepro's Avatar
    Join Date
    05 Jul 2007
    Location
    BALTIMORE, MARYLAND
    Posts
    173

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    da beat is cool but the accapella after a while goes way off the beat...i can tell u just made da remix real fast...just slapped da accapella on thurr n all...but its still a hot beat...say take da accapella off and start pushin da beat for a sale
    FOLLOW ME ON TWITTER - @AyeAceBoogie

    CHECK OUT MY SOUNDCLOUD PAGE - http://soundcloud.com/ace-boog-redmon

  14. #14

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    great mix

    it was off beat on some points like the chorus and others

    it was tight and a club banger (once it get placed on beat ;) )

    keep showin us more

  15. #15
    Registered User nomitata's Avatar
    Join Date
    02 Dec 2006
    Location
    BROOKLYN
    Posts
    233

    Default Re: Ridin Rimz Remix

    tight mix man and the beat was also tight..it matched the vocals but some of the part the vocal was off a lil but over it was tight

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us