Results 1 to 10 of 10

Thread: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

  1. #1
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    This Is My Best Remix Ever

    I Hope Yall Enjoy This Shit Right Here

    Its Major

    only problem i think is the pella is a little loud but i turned it way down



    ----------14-----------

  2. #2
    Senior Member $hortyAkbar's Avatar
    Join Date
    29 May 2008
    Location
    Opelika, AL
    Age
    28
    Posts
    203

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    LOL, Michael Jackson didn't make "Watchin' Me", Rockwell did. Still a dope mix though. Pella and beat matched up perfectly. 10/10.

  3. #3
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    thanks man and i know its rockwell but towards the end of the pella kanye goes "some michael jackson shit here" so i called it that

  4. #4
    AUDIO REDUX Dj Excrucial's Avatar
    Join Date
    15 May 2007
    Location
    California
    Age
    27
    Posts
    2,159

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    liked it BUT pella seems a little too loud for it, also is that instrumental on here? ive never been able to find it

  5. #5
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    ill up it for you tomorrow and send ya the link

  6. #6
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    its on but it sounds cheesey like ion no i wouldn't listen to this on da regular it sounds like one of those songs that are a joke

    but as for your mix goes its on point sounsd like tha type of song id hear at tha gym or something

    you a fool for this shit right here what tha hell made you do this? lol u wildin

    its cool tho

  7. #7
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    its cause im a young money millionaire lol jk

  8. #8
    Senior Member swiper's Avatar
    Join Date
    05 Jun 2007
    Location
    nz, welly
    Posts
    540

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    this is a nice mix, but the pella does need to drop a lil,
    otherwise is dopeness

  9. #9
    ITS ALL ABOUT THE "U"
    DJ of the Year
    DJ SHAWNE's Avatar
    Join Date
    04 Oct 2007
    Location
    Raleigh, North Carolina
    Posts
    2,426

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    lol....damn fabo sorry playa im High AS FUCK, im with ef on this what an the hell made u do this one son, trust me i love the concept of the remix, but i swear u smoke, just tell us man u take bong hits, ll....anyway love what u did very, very creative (damn smoker) got to give u props and u got to up the instrumental for everyone to bring the rockwell remix, damn i cant believe what i just heard, u are the man!!!! 20/20 for just going for it on this one ..lmfao!!!! got to D/L...PEACE!!!!

    OOHH!! by the way the pella was to loud pimp, but it was on point did want to point that out...keep doin it fabo!!!

    and i was rollin the j, rollin the j, rollin the j...ahhhhh!!
    Last edited by DJ SHAWNE; 21-06-2008 at 1:46 AM.

  10. #10
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Work Out Plan (FaboNick's Michael Jacksons Work Out Remix) F I R E

    thanks shawne

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us