Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

Thread: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

  1. #1
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    Ok guys so i lost my mind when it came to remixing Love Lockdown. I initially did 2 but then i had requests for 2 more. I am posting all 4 for you because im AMAZING lol.

    and seriously, leave feedback

    Love Lockdown B/W Low
    http://www.zshare.net/audio/19627887cc242591/

    Love Lockdown B/W Lolli Lolli
    http://www.zshare.net/audio/19627928cb65f038/

    Love Lockdown B/W Lose Control
    http://www.zshare.net/audio/19627976097d77c9/

    Love Lockdown B/W Last Night
    http://www.zshare.net/audio/19628023b2743ac2/


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  2. #2
    Respected Member SoKaLM's Avatar
    Join Date
    10 Dec 2004
    Age
    33
    Posts
    1,152

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    your best mix out of those is the lose control joint... it's on tone.. everything else is on beat but i just don't like how kanye sound...so ill give a 8/10 for the other and 10/10 for the lose control joint.

  3. #3
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    thanks alot sokalm


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  4. #4
    ITS ALL ABOUT THE "U"
    DJ of the Year
    DJ SHAWNE's Avatar
    Join Date
    04 Oct 2007
    Location
    Raleigh, North Carolina
    Posts
    2,426

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    man im not listening to all this shit lol...just kiddin ite here is what i got:

    low version: shit was on point and i see people getin they low lockdown on lol to this one playa shit went good together.

    lolli lolli version: this was not bad but i did not like the slower version of this remix, which i could here the slow down on this one, but it was still cool and it was still creative but not bad keep it up.

    lose control version: now this was hittin playa, definately a smash to me this one is the best one i think also, i have to agree with sokalm on this one i liked this one the best "club banger"

    last night version: beat was crazy on this remix but to me the vibe was not there for me personally but the remix was still good i just did not get a good vibe on this one, it was smooth just not my type of mix for this particular mix, good shit though fabo, keep it up playa all 4 remixes were diffrent in there own way but i had my favorites, peace man good shit!!!

  5. #5
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    yeah the low and the lolli lolli wwre the requests the last night was the first one i did, and the lose control thats my jam lol


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  6. #6
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    Im listening to the lolli one

    you are determined to make it a gay club banger aint u? to me this is tha best sounding one out of all tha ones u did

    i murdered tha pella tho nobody will be able to post a love lockdown joint after mine

    im mad at tha beat is starting to sound like some micheal jackson shit

    and when da beat slows down it kinda sounds weird but other then that im feeling this one tha most

  7. #7
    Elite Artist Kidd-n-Que's Avatar
    Join Date
    02 Jun 2008
    Location
    New Orleans
    Age
    24
    Posts
    1,084

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    LOW
    was nice and on beat and i liked how when the beat changed kayne did to
    it was nice but the beat was a lil fast and it sound like its over the pella
    but was goo overall keep doing ya thing. 8./10


    Lolli Lolli
    ok dorry to say not really not felling this from the jump
    so i cant listen to it no longer
    its not the mix i just think wrong beat and all
    7/10


    Lose Control
    first time i herd this beat with something mixxed
    turn kayne up i can barly hear him
    its good man this is actully good
    but again turn kayne up a bit
    8/10


    Last Night
    i have a felling this will be nice
    and like i said it will be nice kinda like the real beat but a lil diffrent
    i really like best out the 4 you did your thing on this one
    dam im jamming this one
    10/10

  8. #8

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    The Low one was on point, but i got bored with it way to fast.

    What the fuck is Lolli Lolli? That is a fuckin homo ass beat, real gay shit. Its what i would imagine bein in a Jason movie but if Jason was gay.

    The Lose control one is real nice to, it gives it a real club feel to it, but the beat and pella don't coexist well with eachother. But its on beat and the chorus sounds nice on it.

    I like the Last Night one but I felt it really didnt start to be a banger until the piano/keyboard started playin on it. But this shit is crazy cuz to me it sounds like some 80s shit, but yeah this one is my favorite Fabo good job.

  9. #9
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    yeah the lolli lolli that damn 36mafia song haha

    thanks guys alot for all the feedback and taking time to listen to them all


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  10. #10

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    ok here it goes

    low:
    I think the beat is too clubish 4 the song, ur always on beat, just didnt like the matchup

    Lolli lolli:
    Once again its just too hyper for the pella, lol. It sounds real good in certain spots but others dont

    Lose Control:
    Not bad not bad, Just Not feelin this as a club jam

    Last Night:
    My favorite one, Fits the song the best out of all 4 beats

    That was an effort on some feed, lol. Keep Droppin Heat

  11. #11
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    lol thanks alot brady


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  12. #12
    Member donleazy's Avatar
    Join Date
    08 Jun 2008
    Location
    a slik talkin og from the state of ct
    Age
    35
    Posts
    67

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    it went from okay to alright to yea to no no no dont know what else to say on that

  13. #13
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    lol wow, thanks for the INDEPTH feedback


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

  14. #14
    AUDIO REDUX Dj Excrucial's Avatar
    Join Date
    15 May 2007
    Location
    California
    Age
    27
    Posts
    2,159

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    checked em all, and im gonna keep it simple

    Low and Last Night i wasnt feeling AT ALL (especially Low) Those 2 just didnt grab my attention

    Lolli Lolli and Lose Control was cool but I say Lolli Lolli was the Best

  15. #15
    Respect My Conglomerate Dj FaboNick's Avatar
    Join Date
    05 Dec 2006
    Location
    Sandwich 508
    Age
    31
    Posts
    2,587

    Default Re: Kanye West - Love Lockdown (FaboNick's Remixes) 4 Remixes Inside MUST LOOK!

    hmm lolli lolli huh well thank you excrucial


    FOLLOW ME ON TWITTER
    twitter . com /djfabonick

    www.myspace.com/fabonickproductions
    www.youtube.com/fabonick

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us