Results 1 to 14 of 14

Thread: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

  1. #1
    I Like Munny Bitch BiggBizness's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    99
    Posts
    1,611

    Default Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    made a beat sampling t. chapman and thought this would go 2gether sounds good imo

    http://www.zshare.net/audio/jay-z-ft...zness-mp3.html

  2. #2

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    at first it was weird, but it grew on me. good job

    the only thing is something sounds off beat at the end of the hook when the cuts come in

  3. #3

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    Very creative... props... sounds good to me. Keep doin what you doin

  4. #4
    Registered User strict9mind's Avatar
    Join Date
    12 Mar 2007
    Location
    Virginia Beach
    Posts
    66

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    Man this shit is real tight. I like how you brought back that ole Tracy Chapman "Fast Car". Nice choice. Only thing I noticed was the guitars from fast car and Beyonce's singing at the end were off key and not in tune with each other but all together it was an awesome blend! MAd PRops!

  5. #5
    I Like Munny Bitch BiggBizness's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    99
    Posts
    1,611

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    yeah i gotta fix that the t. chapman sample slows up towards the end thats why it sounds off

  6. #6
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    yeah when u told me u sampled tracy chapmen my eye brow went up cause i didnt think u would like her music i love tracy chapmen real talk

    this shit is a fuckin heatrock this is dangerus...i put this shit out for u foreal

    u need to pm -----s tell em to hit this shit up im lovin it u did ya thing on this i downloaded it

  7. #7
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    :thumbup1:

    Quote Originally Posted by FaggyFaggishBish
    FaggyFaggishBish: THAT SHIT SOUNDS GOODD
    FaggyFaggishBish: Lol
    FaggyFaggishBish: its tightt
    FaggyFaggishBish: it dont sound bootleg at all lol
    I Get Tosed Alot: nah we gets it in
    FaggyFaggishBish: u know some -----ss be tryin to come up with new shit
    I Get Tosed Alot: TEAMSTAZ
    FaggyFaggishBish: and it soundss badd
    I Get Tosed Alot: yeah
    I Get Tosed Alot: and what makes teamstaz so hot
    FaggyFaggishBish: i like it...

    I Get Tosed Alot: im putting your reply on da fourm
    I Get Tosed Alot: she he can see what u said

    FaggyFaggishBish: thats hawwt mos def

  8. #8
    Banned dj.streetz's Avatar
    Join Date
    27 Mar 2007
    Location
    Baltimore City
    Age
    32
    Posts
    269

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    yeah that joint ok

  9. #9
    Member djdocrok's Avatar
    Join Date
    11 Jan 2007
    Location
    Silver Spring, MD
    Posts
    54

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    Lol @ the sample thats cool takes me back on that
    But yeah fix the end of that, I mean you may not even need it on there at all its def not the right key

  10. #10
    I Like Munny Bitch BiggBizness's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    99
    Posts
    1,611

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    thnx for listenin im a tweak it a lil bit so it comes off a lil better might take b out gotta listen to c what ur talking about

    yeah ef i fux wit t. chapman ...sort of fast car the only song i know her for but thats that shit i remember waaaaaay back when nice n smooth used that joint "maybe i should lick her wit my 9 mili-me-ter/ my mind is in a blur" - Smooth B ...I love that line lol

  11. #11
    Elite DJ Succo's Avatar
    Join Date
    01 Jan 2005
    Location
    England.
    Age
    31
    Posts
    442

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    Good remix. Prefer it to the og to be honest beat is cool, good work man

  12. #12

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    its okk i like to og more

  13. #13
    I Like Munny Bitch BiggBizness's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    99
    Posts
    1,611

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    thnx for feedback everybody

  14. #14
    Registered User pynkpusssycat's Avatar
    Join Date
    09 Jan 2006
    Location
    ATLANTA, GA
    Posts
    52

    Default Re: Jay-Z feat. Beyonce - Bonnie n Clyde Rmx (produced by BiggBizness) Check Me Out

    ORIGINAL...thats what im talking about...I love it...Mostly cause i love Tracy Chapman, they be sleepin on tracy for real....the blend was nice...refreshing...not the same ol' garbage, same ol beat..good work dude...for real...PYNKPUSSSYCAT look at for the blends....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us