Results 1 to 10 of 10

Thread: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

  1. #1
    SUPER PRODUCER
    Elite Producer
    Orygidalbeatz's Avatar
    Join Date
    08 Jun 2007
    Location
    The First State
    Posts
    1,467

    Default "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    Sup CP family? Still aint connected, but still doin my thang nonetheless lol. So i hope u enjoy this remix produced by urs truly..

  2. #2
    ITS ALL ABOUT THE "U"
    DJ of the Year
    DJ SHAWNE's Avatar
    Join Date
    04 Oct 2007
    Location
    Raleigh, North Carolina
    Posts
    2,426

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    definately feelin the beat 1st off playa, good choice on using talib with this beat also, damn son im straight up feelin the vibe u put on this remix, got nothing else to say...heated remix fam...peace!!!

  3. #3

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    Damn I'm liking this that beat is killer. Guessing a sample was used? Sounds amazing and smooth. 10/10 easily.

  4. #4
    Kentucky's Elite
    Elite Producer
    Tucky Ent.'s Avatar
    Join Date
    26 Jun 2008
    Location
    Brooksville, Kentucky, United States
    Age
    33
    Posts
    1,429

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    yeah this is real nice vibe. drums are real good nice choice. BUT there is something about that bass in the beginning has somethin funky goin on wit it. maybe thats just what happens during encoding to mp3

  5. #5
    Moderator DoubleCash's Avatar
    Join Date
    28 Sep 2008
    Location
    Russia,Kazan
    Posts
    1,661

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    the beat is really running the stereo systemz, pella is dropped on, sounds the whole track is good. but the the loop of female (intro) don't like so much.10/10

  6. #6
    =UK'S FINEST=
    Elite DJ
    Styly's Avatar
    Join Date
    18 Jun 2008
    Location
    Manchester
    Age
    36
    Posts
    1,077

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    Shit mayne this is some solid work.. what a beat, perfect for the vocals and all flowin like its an original.. excellent

  7. #7
    Respected Member SoKaLM's Avatar
    Join Date
    10 Dec 2004
    Age
    33
    Posts
    1,152

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    This shit is smooth tho...nothing wrong with this love the bass on this it bump in my speakers. you should hook me up with a beat for my remix...5/5 new mix will be up check it out

  8. #8
    THE FUNK IN YOUR SYSTEM
    Elite DJ
    funkyone's Avatar
    Join Date
    22 Apr 2007
    Location
    Germany
    Posts
    3,109

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    daaamn he dropped another bomb on us u did it again haha 5_out_of_5
    the concept is fucking dope and i diiiiig theeese violins... goes straight to the harddrive


    ADD THE FUNK

  9. #9

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    loving the beat and mix. good stuff!! 5/5

  10. #10
    Registered User dj860's Avatar
    Join Date
    27 Jan 2010
    Location
    Hartford, CT
    Posts
    74

    Default Re: "HOSTEL GOSPEL PT.I" (DrEaMtRaKz ReMiX) - TALIB KWELI

    my dude this beat is fire im feeling the classic vibe with the violins with this pella sounds awesome

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us