Results 1 to 10 of 10

Thread: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

  1. #1
    ♫ ♪ is life. mh bich who els's Avatar
    Join Date
    26 Mar 2006
    Location
    Texas
    Age
    24
    Posts
    5,305

    Default Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller


    Instrumental-Lil Troy-Wanna Be A Baller
    Acapella-Eazy E-Hittin Switchez
    I only used the first 2 verses because when the last verse would start, the chorus would begin so it would screw everything up and I didnt feel like going through all that.

  2. #2
    FREE AS A BIRD BITCH!!!!! youngkidd's Avatar
    Join Date
    13 Jan 2007
    Location
    Pittsburgh, Pa
    Age
    26
    Posts
    1,615

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    9/10 perfect mix everything was cool and on beat nice job :thumbup1:
    ^^^NEW!!!!! [2010]^^^
    ITS YOUNGKIDD U SMUCC
    -----------------------------------
    [412] I Hold It Down 4 Clipzburgh, Pistolvania [412]
    [07-04, 19:54] A. Woods: who needs school if you can rap

  3. #3
    Legendary Dj MXBI's Avatar
    Join Date
    26 Jun 2007
    Location
    B.K.
    Age
    33
    Posts
    2,504

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    Fucking dope concept mh, only problem i had was the reverb on easy-E but thats the same pella every1 got, so i cant blame you 4 that, 9/10

    Its Great Working With You Cuz I Know All Da Tracks Will Come Out Great~Dj Excrucial.~

    Dj MXBI :Thats why i keep my cp title As "Legendary"
    Zay:oh yes you are
    Zay:gotta listen to some one who's "Legendary"
    greekgun says:u got dope mixing....
    Desimnyc says:How the fuck you get this to blend...this is fire!!!!!!

  4. #4
    ♫ ♪ is life. mh bich who els's Avatar
    Join Date
    26 Mar 2006
    Location
    Texas
    Age
    24
    Posts
    5,305

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    Quote Originally Posted by youngkidd View Post
    9/10 perfect mix everything was cool and on beat nice job :thumbup1:
    thanks, lol and thats not my beat its lil troy's beat

    Quote Originally Posted by Dj MXBI View Post
    Fucking dope concept mh, only problem i had was the reverb on easy-E but thats the same pella every1 got, so i cant blame you 4 that, 9/10
    yea tha acapella wasnt tha best..and im kinda paranoid thinking its a bit too loud still..i had to turn the notch down ALOT on the acapella
    and in tha shoutbox u said it needed more bass on eazy's part, well if i feel like editing it then i'll keep that in mind

  5. #5
    FREE AS A BIRD BITCH!!!!! youngkidd's Avatar
    Join Date
    13 Jan 2007
    Location
    Pittsburgh, Pa
    Age
    26
    Posts
    1,615

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    Quote Originally Posted by mh bich who els View Post
    thanks, lol and thats not my beat its lil troy's beat
    im not stupid fool i said it was ON BEAT not nice beat lol
    ^^^NEW!!!!! [2010]^^^
    ITS YOUNGKIDD U SMUCC
    -----------------------------------
    [412] I Hold It Down 4 Clipzburgh, Pistolvania [412]
    [07-04, 19:54] A. Woods: who needs school if you can rap

  6. #6
    ♫ ♪ is life. mh bich who els's Avatar
    Join Date
    26 Mar 2006
    Location
    Texas
    Age
    24
    Posts
    5,305

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    Quote Originally Posted by youngkidd View Post
    im not stupid fool i said it was ON BEAT not nice beat lol
    lol i guess i just read it wrong

  7. #7
    Elite DJ Djreko's Avatar
    Join Date
    12 Nov 2007
    Location
    Jordan
    Age
    28
    Posts
    399

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    nice clean mix//// sound great ... :D 9/ 10 .............
    <---Dj Reko On Da Mix--->


  8. #8
    ♫ ♪ is life. mh bich who els's Avatar
    Join Date
    26 Mar 2006
    Location
    Texas
    Age
    24
    Posts
    5,305

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    thanx

  9. #9
    THE FUNK IN YOUR SYSTEM
    Elite DJ
    funkyone's Avatar
    Join Date
    22 Apr 2007
    Location
    Germany
    Posts
    3,109

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    got a smooth vibe ... 7/10

    peace


    ADD THE FUNK

  10. #10
    Banned jerry1234's Avatar
    Join Date
    29 Sep 2007
    Location
    denver
    Posts
    87

    Default Re: Hittin Switchez Cuz I Wanna Be A Baller

    nicly done perfect concept n perfect songs,eazy e was perfect 10/10 keep up homie

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us