View Poll Results: Clipsmoke Vs The Producer

Voters
9. You may not vote on this poll
  • Clipsmoke

    5 55.56%
  • Tha Producer

    4 44.44%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle) [Clipsmoke Winner]

  1. #1
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle) [Clipsmoke Winner]

    Clipsmoke: SoundClick song info: **OKAAAAAAAAY**BATTLE by Dungeon Record Beatz - Song info page with MP3 music downloads
    Tha Producer: www.myspace.com/hiphopmaniac1990 "Battle For Tha Belt"


    What it does Clipsmoke has challenged The Producer to a battle of the boards. They will be using all south samples, south packs and south inspiration to create a up north flavor type of beat.

    That is the only rules..oh yeah..winner has to give they beat to efdub (jus kiddin)

    But we gonna give them 2 weeks to come up wit a masterpeice and to post it right here

    STREAMS ONLY FELLAS

    First to five votes wins...if in case a tie breaker is needed one of their already exisiting beats will be judged...

    If either one of the two producers want to add rules then it must be done by the end of May 11th 2007

    A poll will start when both beats are in...Touch golves mothafuckas

  2. #2

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    mauh hahaha let tha best producer win..haha that is..mahself :D

  3. #3

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    IIGHT i got my shit. lemme kno wut ya think...it sounds like a club joint...it cud b anything..its called OKKKKAAAAAAAYYYYY cuz i threw lil jon up there shoutin in da hook. pay attention 2 tha third verse it got a lil versitality 2 it. holla tho...hurry up wit that beat mah dude LMAO

    SoundClick song info: **OKAAAAAAAAY**BATTLE by Dungeon Record Beatz - Song info page with MP3 music downloads
    Last edited by clipsmoke; 12-05-2007 at 6:58 AM. Reason: beat uploaded

  4. #4
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    Dayum you had like 2 weeks ----- this nugga was ready

    this shit bangin can i have this? this shit is bangin like fuck O OO O O O O O O KKKKKKK

    i can tell u rockin dat lil jon kit too dayum this shit is bangin ----- you brung da NY flava in it when u put those bellz that reminds me of a grimey soundin rock da bells this shit is knockin like a mothafucka

    like welcome to dirty ass brooklyn where i will beat da shit outta u and ya girl life can get tooken

    see you liked my idea for a beat concep this shit is bangin...Producer u betta bring ya A game cause this shit is on some shit

  5. #5
    Elite Producer / Homemade Beats Moderator All Bout Money's Avatar
    Join Date
    06 Jun 2006
    Age
    29
    Posts
    2,029

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    I wish I could get in this but i dont have my speaker setup close by. I kinda think its stupid for anybody thinkin they the best on the boared you will be hot for a while til somebody comes along and shuts you up. Some people on this board choose not to post. I haven't heard much from clip smoke so I dunno. The producer do you think you have more skills than everybody up here honestly?

    Nice and clean clip. Creative, those chants are kinda played out imo.
    Last edited by All Bout Money; 12-05-2007 at 11:40 AM.

  6. #6
    Registered User -TeGo-'s Avatar
    Join Date
    04 Oct 2006
    Location
    H-Town, VA
    Age
    28
    Posts
    645

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    i thought tha producer producer posted his already..

    clipsmooke;s was def. nice..

  7. #7

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    thank for tha feedback people...just waitin on tha producer

  8. #8

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    Quote Originally Posted by Young Ef View Post
    Dayum you had like 2 weeks ----- this nugga was ready

    this shit bangin can i have this? this shit is bangin like fuck O OO O O O O O O KKKKKKK

    i can tell u rockin dat lil jon kit too dayum this shit is bangin ----- you brung da NY flava in it when u put those bellz that reminds me of a grimey soundin rock da bells this shit is knockin like a mothafucka

    like welcome to dirty ass brooklyn where i will beat da shit outta u and ya girl life can get tooken

    see you liked my idea for a beat concep this shit is bangin...Producer u betta bring ya A game cause this shit is on some shit
    yeah u can use dat ef..i kno u wud make it poppin . holla

  9. #9
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    send me that shit!

    Via PM

  10. #10

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    hey im feelin tha beat no lie. hearing all your old beatz i do think u coulda came harder tho. but what u did with that melody was sick...nothin but love for it.

    my beat will b posted sometime later this morning or tomorrow.

    and to aam, i do feel u. it is kinda cocky to claim tha best on tha board, but like you said, till some1 shut me up ima hold my opinions lol an really after hearin every1's work...i think clipsmoke is tha only 1 that really makes me go "damn" when i hear his beatz lol

    so this should b good. lol :D

  11. #11

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    iight my beat is posted...

    >>> MY MYSPACE PAGE <<<

    tha track is called "Battle For Tha Belt"

    yall lemme know whatchya think

  12. #12
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    yours doesn't sound too up north tho Producer this sounds like a down south beat 100% u didn't capture any up north undertones at all if anything u went to da west coast wit it tha drums is hot and it is mad creative as a beat goes but i think u could have made it sound more up northish

    -My vote = Clipsmoke

    your shit is hot dont get it twisted his jus sounds more northish

  13. #13
    Administrator Crazy Pellas's Avatar
    Join Date
    25 Nov 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    29
    Posts
    24,136

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    added a poll, now that both beats have been posted...


    Ef: u can remove it if you don't want the voting to be done via a poll...
    Iain Meddicks
    Founder of CrazyPellas / SendBeatsTo - Track what happens with your beats after you've sent them.

    Send me a message if you have any questions, or suggestions =]

    Like Us on Facebook / Follow Us on Twitter


    Official BlackWallStreet and Nu Jerzey Devil Gear

  14. #14

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    i figured id get alot of that tho...sayin it sounded like a down south beat lol i tried to make a synth heavy beat like you said but do some upnorth shit wit tha melody.

    i cant lie tho his beat is sick...letz jus see what happens...first to five right?

  15. #15

    Default Re: Clipsmoke Vs The Producer (Beat Battle)

    Quote Originally Posted by Tha Producer View Post
    i figured id get alot of that tho...sayin it sounded like a down south beat lol i tried to make a synth heavy beat like you said but do some upnorth shit wit tha melody.

    i cant lie tho his beat is sick...letz jus see what happens...first to five right?
    damnnn kidddd...eyoooo...good looks on the feedback..but on some real shit ur beat is fuckin dope ass helll....for sum reason i think i might wanna rock dat shit for mah album...lemme kno wutz good wit it

Similar Threads

  1. Who is a producer? And who is a beat maker?
    By optiq in forum Producer Talk
    Replies: 31
    Last Post: 25-02-2008, 2:19 AM
  2. Beat Contest/Remix Contest/MC Battle Details
    By Crazy Pellas in forum News & Announcements
    Replies: 0
    Last Post: 16-05-2007, 10:34 PM
  3. Nas-Hip Hop is Dead
    By desi_dr in forum Off Topic
    Replies: 17
    Last Post: 24-04-2007, 3:10 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us