Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37

Thread: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

  1. #1
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    lmao we was in da studio and i showed my -----s what this ----- was talkin bout

    went to his lil page listened to his lil garbage smoked a blunt threw on da most girl ass beat we could find and jus decided to diss this ----- once and for all

    Im not a Netcee, this is where i showcase my music and reach fans across da masses, nor am i a keyboard gangsta so i aint gonna tell this ----- imma blow his shit up

    imma jus come at him on some straight lyrical shit bar for bar straight freestylin ----- ARE U HOT?

    I was simply challenging someone who felt that i was garbage as he put it..when tha challenge was brung up he poped more shit..made me kinda popular check out my tracks!

    So wit no further a due here go dat Honey Glazed Ham lmao enjoy :angry-fu:

    SoundClick song info: Honey gazed Ham Freestyle by Young EfDub - Song info page with free MP3 music downloads

    Broke down Juicy Jay, ----- that is weak, You Look Like Tango Wit No Front Teeth//We can take it back like 88, i'll do you in, Fuck you up in front of ya friends//Dont Pretend My -----, You Love My Style, You Wake Up In Ya Dreams Wit My Dick In Ya Mouth//
    That shit that you doing -----, That is called Trash//Bubble gum Ass, You need to dig deeper//Im comin at you cause i see your potential, but you got it all twisted you aint trying to elevate, You stuck in Da pass wit dem Wack ass Stanzas//B2k Rappa, your prolly a dancer//Your makin beats for dipset, Eh ----- Wong Answer// I aint impressed, them -----s hot garbage, stop lyin on da net your momz should beat you//
    Jus a few of da ill parts i like on this joint..i will say i got loose on this shit..well yeah

    SoundClick song info: Honey gazed Ham Freestyle by Young EfDub - Song info page with free MP3 music downloads


    :grin-gun: :sneaky2: :thumbup1:

  2. #2

    Default

    u diss better than u make regular songs (lol@ rats followin the cheese).........yea make me famous..........
    its ashame u have to type ya lyrics cuz -----s dont want to listen to the trash uv created
    MY TURN

    Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08 >>>>

    u not knowin my name just notes ur illiterate even tho u spelled it and added caps in the correct places but dat was a typical wack diss u wasnt sayin nuthin next time write sumthin down take a couple of days to improve ya rhyme if ur goin to compete with me

    u the only person that thinks so..........so ur opinion is not a fact.........therefore i have nuthin to prove

    ----- U BOUT TO MAKE ME POPULAR ON HERE MUH DUDE PPL DONT KNO ME THEY KNO U SO BY DISSIN ME PPL R GOIN TO WANT TO KNO WHO I AM THE BEST WAY TO WIN A BATTLE IS NOT DISS A DUDE 1RST UNLESS U ACTUALLY GOT SKILL U FAILED
    WHO BACKED DOWN ur repugnant and illiterate ??didnt i say my turn?? MAGAZINES UR A LOCAL ARTIST BEDROOM MC AND EVEN THO IM RESPONDIN I SHUDDNT WHOOOO R UUUU THE CHANCES OF U GETTIN SIGNED IS.....THERE IS NO CHANCES U ONLY DO IT 4 A HOBBY CUZ U KNO U GARBAGE YASELF (DENILE AINT JUST A RIVER IN EGYPT)

    BEIN A BITCH ABOUT WUT?? I SAID U WAS GABBAGE BUT THATS MY OPINION I WASNT HATIN I SERIOUSLY WUDDNT THINK ABOUT PUTTIN A MIXTAPE OF ALL U IN MY STEREO U CATCH FEELINGS REAL MEN DONT CATCH FEELINGS OFF WORDS U MUST HAVE BEEN RAISED BY YA FATHER

    Bitccccccccccccccccch u suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck stfu lil zane ass ----- u cant forfit beef see u not from the hood at all ul fuck around be dead in 2 days round here smh

    lol@u 21 years old and still in the house respondin to my shit on the net all day u have no life
    this is sad

    i pinched a nerve u proved u dont gotta life u ain gotta lie to me it dat mod shit dont bother me CRAZYPELLAS IS NOT REALITY THATS Y IM NOT MAD @ U BECAUSE OF HOW U TAKE UR AUTHORITY ON A WEBSITE SERIOUS IM ALSO NOT MAD @ U FOR TALKIN SHIT TO ON A WEBSITE CUZ I GARAUNTEE U WUDDNT SAY SHIT IN MY FACE WITHOUT GETTIN YA ASS BEAT BUT IM GOIN TO POST A WARNING(DISS RECORD) .......SAFETY PATROL ASS ----- U AINT NO RAPPER I MIGHT HIT DA STUDIO UP 2NIGHT ..............at the end of the day ITS JUST THE INTERNET WUT U DONT GET IVE ALREADY BATTLED U AND U SEE IT A LIL BIT CUZ I AM MAKIN U LOOK FOOLISH U DONT KNO HOW TO BATTLE U NOT READY FOR ME ITS NOT JUST ABOUT WAX ITS MIND GAMES AND SHIT TALKIN U CAN LEARN SUMTHIN FROM ME IL TAKE U UNDER MY WING
    Last edited by Young Ef; 11-04-2007 at 10:14 PM. Reason: Ddue is flooding tha fuck outta my thread lol

  3. #3
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    ADBeat, Blaze_05, djblaze1984, elimn8 You Already Know

    nahh ----- i jus started doin that and dont worry bout i do go make sure u could win u wack fuck

    and oh yeah i made u famous if u honey glazed ham ----- i dont even no ya name lol

  4. #4
    [BWS] Rascal's Avatar
    Join Date
    23 Dec 2004
    Location
    Maine
    Age
    26
    Posts
    1,664

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    daaaaaaang grill em ef
    i wouldn't mind to hear a comeback
    Rascal Grafix
    Get at me!

  5. #5
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    shut the fuck up already dog

    Did u hear what i said "I dont even no ya name when i post this imma have to copy and paste his name" ----- i copy and pasted ya shit..da fuck outta here

    Im betta then u if i write it or not..fuck what u talkin bout unless u spittin rhymes now post up or shut tha fuck up..

  6. #6
    Sir Silky Stronghand elimn8's Avatar
    Join Date
    26 Sep 2005
    Location
    Aus
    Age
    27
    Posts
    1,293

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    Tight lyrics here Ef.
    Beat is hot.
    Overall its a tight diss, but I can't decide until Homeyhill08 responds.
    Im waitin for it.

  7. #7
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    yeah its all mouth with that guy...he replies everyday a thousand times still no track..how long before i scream forfit?

  8. #8
    I Like Munny Bitch BiggBizness's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    99
    Posts
    1,611

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    LMAO @ the title
    lemme check this out

    *edit*
    hahah bird ass -----s i dont mean to ruffle yall
    while u waitin in the wing i'll be doin my thang

    clickety clank!!!! bang bang!!!!

    good shit

    *waits for the frog 2 leap*
    Last edited by BiggBizness; 12-04-2007 at 6:14 AM.

  9. #9
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    he leaped....

    http://www.crazypellas.net/audio-82/...ng-diss-26602/

    said he was better then me bar for bar but word to me he did tha same thing i use to do that go me tha L in battles...he came at a battle track wit a murda track...what -----

    you aint gonna stick your gun through your printer and shoot me...if you listen to my track i didn't say one time i was gonna kill him or shoot him or inflict any violence that wasn't induced wit my bare hands

    i got at him strictly on a personal lyrical tip he comes back on some beanie segil vs jadakiss shit imma kill you..----- please...now i gotta get everybody to come tell him that he lost

    dont get it twisted tho his track was a quater decent but it real wack that he couldn't get lyrical spit a punchline spit rhymes...bar for bar without trying to be a keyboard gangsta takin his act to da studio its so sad

  10. #10
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    Quote Originally Posted by PDP in da shoute box
    PDP: so my vote is ef dub 1 homie hill 0
    PDP: You allready chewed that cat out and spit him back in the gutter,,,, his diss track could be dissing anna nicole smith far as im concerned,,, he didnt name your name,, all he said was that he was gonna kill you

    But he ment to say homeless hill

  11. #11
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    ^ word is bond,,, Homie hill you took the L in this battle, cause your diss is generic, and internet gangstas arent whoa.

    plus that aim convo you posted makes you look bitch made, like you was scared to battle and had to get your homies to co-sign you on a reason not to do it.

    Come correct...

    oh and befor you say im supporting ef dub cause we supermods and homies, you gotta check out any threads in hiphop with over 3 pages, and you will see me and her get along like cats and dogs.


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

  12. #12

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    im not only goin @ u dumb fuck thats y i put question marks DAMN U 21 U SPOSED TO BE @ LEAST MORE INTELLIGENT THAN A 17 YEAR OLD U DONT DESERVE A TRACK WIT ME DISSIN ONLY U DA I LET A COUPLE PPL HEAR IT AND THEY SAID IT WAS WACK SHES WASTING MY TIME I SHUDDNT RESPOND BECAUSE IM BETTER AN SHES WACK) SO PDP PLEASE DONT DICK RIDE THATS MAD BITCH MADE

  13. #13

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    If U Feel Im A Keyboard Gansta Im In Merrick Or 40 Projects Come See Me

  14. #14
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    Lmao!

  15. #15
    Black Wallstreet Distrbtr PDP's Avatar
    Join Date
    18 May 2006
    Location
    Westcoast Canada
    Age
    33
    Posts
    4,054

    Default Re: Young Ef Diss Track - Honey Glazed Ham Dissin Homeyhill08

    Dick ride hey,,, lmao, you got the wrong dude homie, me and ef got a mutual dislike for each other, its just your shit was wack dude, and let me school you on some real man shit, a real man dont need to be talkin about guns, cause a real man, like me dont need a gun, ill walk up to you all casual and pop you in your motherfuckin mouth, thats some real man shit. Youd get knocked out and id steal your fake af1's and your yankee fitted.

    But I aint on no internet gangsta tip, ill leave that for you homie, I just let you know that you lost the battle, now suck it up or go cry to your mother.


    WANT BLACKWALLSTREET GEAR OR NJD GEAR, GO TO WWW.SCHELLSHOCKENT.COM TO GO TO MY STORE, I GOT THE OFFICIAL STORE, I AM THE ONLY OFFICIAL SELLER

    IF I COULD VOTE, I WOULD VOTE FOR BARACK OBAMA

Similar Threads

  1. I Ain't Scared Of Yall (Diss Track) feat. Wun Mill
    By Clinton L.G. in forum Artist: Audio Tracks, & Songs
    Replies: 3
    Last Post: 07-04-2007, 3:43 AM
  2. G2GB 'GOOD 2 GO BLENDS VOL.1' Mixtape (With Previews)
    By eighttrack in forum Music Promotion: Albums, Mixtapes, & Websites
    Replies: 4
    Last Post: 20-12-2005, 3:17 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us