Results 1 to 9 of 9

Thread: Yo Ef!! Lets Get It On!

  1. #1
    Elite Artist
    Artist of the Year
    skillfulgil's Avatar
    Join Date
    16 Sep 2008
    Location
    Shhhhhhhhh. You Already Know
    Posts
    682
    Last edited by skillfulgil; 14-03-2010 at 4:18 PM.

  2. #2
    Straight Up Piff A. Woods's Avatar
    Join Date
    02 Dec 2004
    Location
    MN
    Age
    31
    Posts
    3,571

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    The hook was tight and the lyrics are on point for a battle rap, but the flow sounds forced...you didn't really ride the beat well.

  3. #3
    Elite Producer / Homemade Beats Moderator All Bout Money's Avatar
    Join Date
    06 Jun 2006
    Age
    29
    Posts
    2,029

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Comedy.

  4. #4
    Elite Artist Kidd-n-Que's Avatar
    Join Date
    02 Jun 2008
    Location
    New Orleans
    Age
    24
    Posts
    1,084

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Dude do you speak english sound like you was struggling speaking it. and im just waitin on ef 5 min disses but this was good lyric wise. wonder how she going to come back

  5. #5
    Elite Artist
    Artist of the Year
    skillfulgil's Avatar
    Join Date
    16 Sep 2008
    Location
    Shhhhhhhhh. You Already Know
    Posts
    682

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Quote Originally Posted by Khwame View Post
    Dude do you speak english sound like you was struggling speaking it. and im just waitin on ef 5 min disses but this was good lyric wise. wonder how she going to come back
    Thanks for part of UR comment I guess, But Khwame? I heard U rap bruh.

  6. #6
    SUPER PRODUCER
    Elite Producer
    Orygidalbeatz's Avatar
    Join Date
    08 Jun 2007
    Location
    The First State
    Posts
    1,467

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Written, tha lyrics iz deadly, absolutely. Just tha delivery sounded kinda like it was read. But nevertheless, words of venom lol. Very well written, clever, no doubt. I think you better be workin on your next track, cuz u know she just aint gonna let it end there lol. So is this a battle?

  7. #7
    I, I got it / Elite GFX Artist UP06's Avatar
    Join Date
    06 Mar 2006
    Location
    Liquid City, Connecticut
    Posts
    652

    Icon4 Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    CP is one of the funniest sites on the net.
    Lyrically was good dissin Ef. The flow could use some work def.
    Chamillionaire would've done the chorus for you, he loves singin the hooks like you was doin. Can't wait for the response.

  8. #8
    Junior Member EST's Avatar
    Join Date
    26 Jun 2007
    Location
    Indiana
    Age
    27
    Posts
    22

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Oh snaps.lol Like everybody else was saying pretty much...the lyrics were cool...had your punchlines in there that were decent...and then you had the lines where you went straight at your opponent...definitely a nice battle track.
    You should know what I'm gonna say next judging by all the other responses.lol Your flow was just plain incorrect...especially the third verse...that was particularly disjointed...you're putting a whole lot of words into one bar...and some people can pull it off and still ride the beat...but you're throwing off your flow when you're trying to say all that stuff.

    So yeah...lyrically, cool stuff...but the flow can use a bit of help.

  9. #9
    Audio & Design Extraordinaire Lethal Illness's Avatar
    Join Date
    02 Jun 2006
    Location
    Long Island, New York
    Age
    26
    Posts
    1,262

    Default Re: Yo Ef!! Lets Get It On!

    Quote Originally Posted by skillfulgil View Post
    Quote Originally Posted by Khwame
    Dude do you speak english sound like you was struggling speaking it. and im just waitin on ef 5 min disses but this was good lyric wise. wonder how she going to come back
    Thanks for part of UR comment I guess, But Khwame? I heard U rap bruh.
    omfg thats prolly the funniest thing ive seen in a while, beats fuego, lyrical content was nice, like i said chill on the reverb raise vocals bro every trakc gets better spanish, english, spanglash lol

    also bro be ready ef comes back quick
    Need Help on CP!? PM - Twitter - FB
    Desoulbel Design & Recording Studio
    - I make things look and sound dope.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us