Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20

Thread: Warning Shots (My Response to tha dude)

  1. #1
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Icon4 Warning Shots (My Response to tha dude)

    Twiturm.com - Young Efdub Aka Dj Efsclusive - Warning Shots

    I dont no you why your dissin me or whatever problem you have khwame but i dont let my name be mentioned without putting my guns up rest in piss

  2. #2

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    The beat overpowers your voice pretty bad.

    Turn up your vocals or turn down the beat.

  3. #3
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    or u can get better speakers

  4. #4

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    Speakers cant fix bad mixing. Sorry.

  5. #5
    Audio & Design Extraordinaire Lethal Illness's Avatar
    Join Date
    02 Jun 2006
    Location
    Long Island, New York
    Age
    26
    Posts
    1,262

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    lyrically its way better then c rich coming at you and your on beat and all just the voice to beat ratio is a little close you needa eq yourself to cut through that mix better but its better than c richs honestly
    Need Help on CP!? PM - Twitter - FB
    Desoulbel Design & Recording Studio
    - I make things look and sound dope.

  6. #6
    AUDIO REDUX Dj Excrucial's Avatar
    Join Date
    15 May 2007
    Location
    California
    Age
    27
    Posts
    2,159

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    i was able to hear what u were saying, but i noticed ur vocals are panned to the left 100% for some reason might have been an accident. would sound more crisp if it was centered.

    Never heard that beat but it sounded sick. delivery was great.

    also love the "keep my name out ur mouth and ill do the same" seeing as there was no reason to come at u in the first place.

    he says its cuz "hes looking for competition" but to me that seems like an excuse for "no one paying any attention to me, i better attack someone with a big rep"

    from here i do think theres nothing else to say, he said his words and u responded, thats that, if he continues... then i will believe that he is just trying to build a name for himself on the site in the wrong way

    PS that only goes for Ef, as far as C Rich vs Big Que go, go ahead and go back and forth as much as u want, that seems more personal and has reason to it. Going after Ef for no reason just makes no sense
    Last edited by Dj Excrucial; 30-11-2009 at 8:42 PM.

  7. #7

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    lyrically its way better then c rich
    WOW. Dick riding to the fullest. She had one rhyme and basically said it repeatedly through the whole song. You guys are lame at this rap shit for real.


    he says its cuz "hes looking for competition" but to me that seems like an excuse for "no one paying any attention to me, i better attack someone with a big rep"
    That might be plausible if I even thought she had a big rep....at all.

    from here i do think theres nothing else to say, he said his words and u responded, thats that, if he continues... then i will believe that he is just trying to build a name for himself on the site in the wrong way
    Yeah because I really give a damn about building a name for myself on a web forum that I have no intentions on posting at ever again after this Big Que shit settles.


    This whole forum is laughable with its extreme dick riding. Call me whatever you like, but anyone outside this community would agree with me.

    CP Veterans > Everyone else. Whether their shit is even good or not.

    I already told Ef privately on Twitter that I gained a little respect for her for replyin and givin me a little competition. If I was really tryna make a name for myself on this wack ass forum, I wouldn't have done that on Twitter.

    Net-cees gettin mad cause they aint about shit outside the internet.

  8. #8
    Respected Member / Elite Artist Clinton L.G.'s Avatar
    Join Date
    23 Dec 2004
    Location
    Jersey City, New Jersey
    Age
    28
    Posts
    1,066

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    Happy Birthday mo.

    I don't know if I should say this is good or bad cause automatically I'm dickriding. But yeah this is a better diss than ole boy put out. You certainly have a better mic presence and better delivery. And there rally is no point to this....

    The talkin in the beginning is funny though. LOL @ the cam skit.

    I like the flow...woulda been better if you came harder lyrically though. However this does go harder than his diss to you.

    No I'm not dickriding I'm giving feedback. Period.

  9. #9
    Audio & Design Extraordinaire Lethal Illness's Avatar
    Join Date
    02 Jun 2006
    Location
    Long Island, New York
    Age
    26
    Posts
    1,262

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    how is it dick riding if i give an opinion? if you was better then mo i woulda said you did better hands down ... ive done it in the past, i noticed everytime someone says somethings better than yours its automatically dickriding
    Need Help on CP!? PM - Twitter - FB
    Desoulbel Design & Recording Studio
    - I make things look and sound dope.

  10. #10

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    you gotta be deaf to think this is better tho. I actually got at her lyrically. she repeated the same shit over and over and mixed it badly.

  11. #11
    Respected Member / Elite Artist Clinton L.G.'s Avatar
    Join Date
    23 Dec 2004
    Location
    Jersey City, New Jersey
    Age
    28
    Posts
    1,066

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    You gotta be pathetic if your gonna respond to everything that disagrees with how you feel. We think her diss is better than yours. GET OVER IT!

  12. #12

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    The song is pretty bad. You can't hear what you're saying the majority of the time, whether its because your vocals are too soft/the beat is too loud or if its you mumbling. Having the vocals only on the left is annoying. However, from what I could make out, your flow did seem solid.

  13. #13

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    You also like the taste of Ef's nuts too dont you?

    Fuck outta here with all you lame asses.

  14. #14

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    You talking to me?

  15. #15

    Default Re: Warning Shots (My Response to tha dude)

    Why would I be doing that lol?

    I'm talkin to all these dumbass wack rappers attached to Ef's nuts.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us