Results 1 to 11 of 11

Thread: The Mister - Sittin Sideways flow

  1. #1
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default The Mister - Sittin Sideways flow

    internet politians...R I P

  2. #2
    Senior Member jshep2k5's Avatar
    Join Date
    13 Jan 2005
    Location
    Cen Tex
    Posts
    294

    Default

    I liked it, you kinda sound like chamillion.

  3. #3
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default

    ha...i take that as a compliment...precite that...thanks for listenin...

  4. #4
    Senior Member GRimEYGoD's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    804....VA
    Age
    35
    Posts
    1,635

    Default

    DAMN THIS MAN HAS STEPPED UP DA GAME....DUBZ i want you and MISTER 2 battle dis shit...MISTER is my boy...and DUBZ you my MA... its goin to be a BUM battle if you both get down


    You rode that beat like you made that bitch... and you have Stepped up ALOT from the last time i heard something for ya.. keep dat good shit up BIGG PIMPIN

  5. #5
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default

    ha...preciate that Grime...i'm tryin dog..but i gotta get my other artist in the door first...then i'll prolly slide into home plate and shut the door behind me...lol

    lots of maturing in this music gotta happen cuz i aint gone put out no bullshit...but you already know that...

    good lookin!

  6. #6
    Senior Member avhiltz's Avatar
    Join Date
    08 Apr 2005
    Location
    Pittsburgh/The Cak
    Age
    37
    Posts
    230

    Default

    aight ima be honest

    vocals is too loud

    and

    u aint got much emotion or nothin

    it would help if u lowered the vocals and didnt sound so bored on here homie, still a hot track tho fam.......99 ways to leave the crowd in a daze.....nyce

    i am feelin this though, str8 up, good shit

  7. #7
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default

    notes taken...thanks for the feed...i aint spit in months (not to make excuses) and basically woke up and did it a few days ago...this by far aint my best effort i know...better is on the way no doubt...and on the "too loud" stuff, i think i got a lil mix happy and edited my mixdown too much...i hear that more and more as i listen to it...so i see where you comin from...once again i preciate ya honesty Dizzle...respect

  8. #8
    YA GIRL NUFFIN LIKE MINE Young Ef's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    EAST SIDE BANGA LBLOCK SOULJA!
    Age
    31
    Posts
    12,061

    Default

    its ur mister no i dont kiss ur sister?? that is corney

    umm i like ur flow but i dont too much like ur lyrics

    ya quality is decent but ur lyrics aint too nice...now u on da beat even harder ur lyrics stepped up toward da end of da first verse

    u from h town?? u sound like it it was decent for flow wise but lyrically i didn't like it till toward da end i give u a five

  9. #9

    Default

    what up mister, hot shit, DI!

  10. #10
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default

    "its ur mister no i dont kiss ur sister?? that is corney"

    ...where was that line?


    and wassup Stumped!... DI indeed fam...

  11. #11
    Registered User The Mister's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Age
    36
    Posts
    481

    Default

    Due to "anal retentivity" this thread is closed...thanks to all who listened and DIDN'T hate...fuck a warning!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us