Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

Thread: ode to the oldschool off the top freestyle

  1. #1
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default ode to the oldschool off the top freestyle

    Zulu Nation
    NFL
    them crazy 703 kids

    ode to the oldschool off the top freestyle
    Start Player
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  2. #2
    Senior Member swiper's Avatar
    Join Date
    05 Jun 2007
    Location
    nz, welly
    Posts
    540

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    this shit is out there, lol
    i like it, the beat is random as fck
    i dont think the vocals stand out enuf, but the track has got somthing original fo sho,
    is that ur natural voice or u goin fof somethin?
    keep it up, id like to hear more

  3. #3
    Straight Up Piff A. Woods's Avatar
    Join Date
    02 Dec 2004
    Location
    MN
    Age
    31
    Posts
    3,571

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    Yes it does need some mixing...it's kind of a spacey, underground style thing. It's funny, that's how my cousin kind of raps and sounds. It's not really my kind of thing but I know there are plenty of people who would really feel it.

    Good freestyling though, you were coming up with stuff quick...

  4. #4
    Legendary Dj MXBI's Avatar
    Join Date
    26 Jun 2007
    Location
    B.K.
    Age
    33
    Posts
    2,504

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    the hook was dope, the beat was def' bringing me back 2 da good ole dayz
    keep up the good work and if you send me the pella i'l edit and mix it.

    peace

    Its Great Working With You Cuz I Know All Da Tracks Will Come Out Great~Dj Excrucial.~

    Dj MXBI :Thats why i keep my cp title As "Legendary"
    Zay:oh yes you are
    Zay:gotta listen to some one who's "Legendary"
    greekgun says:u got dope mixing....
    Desimnyc says:How the fuck you get this to blend...this is fire!!!!!!

  5. #5
    I Am...Stephon Intense Hof's Avatar
    Join Date
    26 Nov 2004
    Location
    Scarborough
    Age
    31
    Posts
    2,868

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    whatever effect that is, dont use it again

    i cant hear what you're saying, beat is kinda all over the place, but i would rock with it

    i dunno it seems too abstract for my liking, keep workin though
    When I Asked God To Describe My Crew This Happened



    Myspace|Youtube|Twitter

    Disclaimer
    If you do not like what I have to say, responding to it only makes you look as dumb as you think I am, because I really, really do not care what so ever about what you have to say.

  6. #6
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    Whut up swiper? I want to say thanks for all the feedback you've given a brah. As for my voice, that's my real voice except with some reverb on it.... But once again, good looking out on replyin' to a homeboy. Peace.
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  7. #7
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    Quote Originally Posted by A. Woods View Post
    it's kind of a spacey, underground style thing.
    he he he that's what i was going for
    good looking Woods on the feedback
    appreciate it on the reals
    i'd like to hear ya cousin flow so let me know wassup with his site
    peace
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  8. #8
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    whut up dj mxbi? I appreciate all the positive comments man. Out of all the peeps on here, i guess you was feelin it the most, and for that's cool wif me cuz dj's get nuff respect (from me anyways) I see you've been in the game for a minute so that gasses me up even more to hear you feelin this joint. as far as the pella, i don't have the joint, but i'll keep that edit stuff in mind when i come up with something new, and if you feelin that joint, maybe you can hook that up instead, iight? ? iight peace
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  9. #9
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    Quote Originally Posted by Hof View Post
    whatever effect that is, dont use it again

    i cant hear what you're saying, beat is kinda all over the place, but i would rock with it

    i dunno it seems too abstract for my liking, keep workin though
    hmmmmm
    thanks for the feed back money
    but i'm saying the effect is just reverb
    and there's no way you can't hear what i'm saying
    unless your system is all bass lol
    or maybe you're def to certain frequencies (is that possible? ?)
    but thanks for the reply back man
    i believe you about the reverb (maybe)
    but i don't believe you about you can't "hear" what i'm saying
    unless you conciously choose not to
    anyways, still thanks for the response back
    cuz all comments are welcome, good or bad
    they all can only make me stronger...
    peace to ya homie
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  10. #10

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    dunno what to say about this, it's just kinda weird too me... the mix is all over the place.

  11. #11
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    hey waddup
    thanks for the feedback...
    yep i'm sure this track needs work
    but it's all a freestyle vibe and that's what i was going after.
    iight peace
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  12. #12
    Respected Member / Elite Artist Clinton L.G.'s Avatar
    Join Date
    23 Dec 2004
    Location
    Jersey City, New Jersey
    Age
    28
    Posts
    1,066

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    i dont like it......i honestly wasnt feellin it....

  13. #13

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    lmao

  14. #14
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    hey it's all good that you weren't feelin it, just like i don't really feel when peeps all use the same moniker like young _____ or lil _____ but everybody has their own opinion.
    Thanks for the feedback even tho you didn't tell me how i could improve or anything but it's all good cuz i already know i got flavor... even in experiments such as this one.... alrighty YOUNG ghetto .... peace
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

  15. #15
    Registered User sid solo's Avatar
    Join Date
    31 Mar 2007
    Location
    New England
    Posts
    266

    Default Re: ode to the oldschool off the top freestyle

    lmao times 2 he he he
    Check out the videos on my channel !!!

    http://www.youtube.com/sidso1o

    SUBSCRIBE NOW !!!! HAHAHAHA
    EVEN WORDS HAVE POWER... WHATEVER HAPPENED TO PEACE ?

Similar Threads

  1. Replies: 3
    Last Post: 01-09-2006, 4:18 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
About CrazyPellas

CrazyPellas is a great music community that was founded in 2004, for Artists, DJs and Producers to Upload Music, Share Music and Get Feedback on your Music. We are constantly striving to improve CrazyPellas and ask you to contact us if you have any suggestions or if their is anything that we can help you with.

Connect With Us